• Whatsapp Business
  • Linkedin
  • Instagram
  • Dijital Katalog

Satış sonrası hizmetlerde daha iyisi için büyük yarış başladı

Satış sonrası hizmetlerde daha iyisi için büyük yarış başladı

 

 

İstanbul’la birlikte Adana, Kayseri ve Osmaniye’de Dünya’nın lider markalarını temsil eden İsotlar Grup, satış sonrası hizmetlerde fark yaratmaya hazırlanıyor. Renault-Dacia, Osmaniye, Kayseri, Seyhan Skoda, Seyhan, Maltepe, Kartal ve İncirlik olmak üzere 8 takımdan oluşan İsotlar SSH Ligi kuruldu. Lig, 1 Şubat - 7 Mayıs tarihleri boyunca satış sonrası hizmetlerde müşteriye daha iyisini sunmak amacıyla çalışmalarını yürütüyor olacak.

 

Otomotiv ve motosiklet alanında yürüttüğü çalışmalarda 1965’ten bu yana Dünya’nın lider markalarını Türkiye’de temsil eden İsotlar Grup, satış ve servis hizmetlerinde her zaman daha iyisi için çalışmalarını yönlendirmektedir.

 

Öncü markaların otomotiv ve motosiklet satışının gerçekleştirildiği Aykan, motor severlerin odağında olan İsotlar Motor ve ikinci elde güven veren Aykan DOD olarak satış sonrası hizmetlerinde müşteri memnuniyetinin esas olduğunu vurgulayan İsotlar Grup Genel Müdür Yardımcısı Muammer Kavas, “Grubumuz bünyesindeki markaları yıllardır en iyi şekilde temsil ediyor olmaktan çok mutluyuz. Bu mutluluğumuzu müşterilerimizle paylaşmanın en iyi yolu ise satış sonrası hizmetlerden geçiyor.” dedi.

 

“Satış Sonrası Hizmetlerimizle Fark Yaratacağız”

 

Dijitalleşmenin kazanımı olarak müşteriyle satış sonrası iletişimi kuvvetlendirme olanağının arttığını vurgulayan İsotlar Grup Genel Müdür Yardımcısı Muammer Kavas, “Satışı önemsediğimiz kadar satış sonraki hizmetlerimizle sağlayacağımız müşteri memnuniyetini de önemsiyoruz. Bu fikirle mevcut çalışmalarımızı değerlendirmek adına tüm markalarımızın satış sonrasında hizmet veren ekip arkadaşlarımızla toplantılar gerçekleştirdik. Bu toplantılarda iyileştirebileceğimize inandığımız konuları ele aldık.” diye konuştu.

 

Kavas konuşmasına şöyle devam etti; “Bize güvenen ve inanan müşterilerimizi SSH (Satış Sonrası Hizmet) ile her daim memnun etmeye odaklanmış durumdayız. Öyle ki satış sonrası hizmetlerimizle fark yaratmak adına İsotlar SSH Ligi kurduk. Renault-Dacia, Osmaniye, Kayseri, Seyhan Skoda, Seyhan, Maltepe, Kartal ve İncirlik olmak üzere 8 takımdan oluşan ligimiz müşterilerimize daha iyi hizmet vermek için 1 Şubat’ta çalışmalarına başladı. 14 haftalık sürecek bir maratonun sonunda kazanan elbetteki müşteri memnuniyeti olacaktır.” diyerek sözlerine son verdi.

 

İlginizi Çekebilecek Diğer Basın İçerikleri

  • İsotlar Grup Antonio Carraro markasıyla İzmir Tarım Fuarı'nda
    İsotlar Grup Genel Müdürü Muammer Kavas, İtalyan markası Antonio Carraro'nun Türkiye temsilciliğini yaklaşık bir yıldır başarıyla sürdürmenin mutluluğunu yaşadıklarını vurgulayarak, ?Bağ bahçe traktörlerinde rakipsiz Antonio Carraro ile Türkiye'ni
  • Motosiklet tutkunlarına müjde o markalar Türkiye'de
    2004 yılından bu yana Türkiye'de dünyanın lider motosiklet markalarını ağırlayan İsotlar Motor, TVS Motosikletleri distribütörlüğü ile başladığı yolculuğuna Peugeot Motorcycles, Brixton, Lambretta, Govecs, Horwin, UM, Malaguti ve Motron ile devam etme
  • Aykan İncirlik Türkiye Birincisi!
    Otomotiv sektöründe yarım asırlık İsotlar Grup güvencesi ve tecrübesinin şemsiyesi altında yaklaşık 20 yıldır hizmet veren Aykan, İncirlik Bayisi ile Volkswagen'in mayıs ayı müşteri memnuniyetinde Türkiye Birincisi oldu.